top of page

הדפסה לפי דרישה | הכנסה נוספת


איך להרוויח כסף באינטרנט

הכנתי עבורכם סדרת פוסטים ליצירת הכנסה נוספת וקבועה אונליין. בכל חודש אשתף אתכם בשיטה חדשה, רווחית ומוצלחת. כל השאר יהי תלוי רק בכם 🙂 חשוב לי לציין, כל השיטות שעליהן תקראו, התנסתי בעצמי, לעולם לא אציג שיטה שלא התנסתי בה. בכל שיטה יוצגו בפניכם הדרכים לפעולה והכלים שניתן להיעזר בהם על מנת להקל ולזרז את התהליך. השיטות מתאימות לכל אחד ואחת המעוניינים להצליח ולהשקיע מזמנם. ברוב השיטות לא נדרשת השקעה כספית גבוהה ובחלק מהשיטות לא נדרשת השקעה כספית בכלל.

הדפסה לפי דרישה redbubble

איך להרוויח כסף אונליין? מתחילים!

השיטה הראשונה שבה יעסוק המאמר היא POD (print on demand) הדפסה לפי דרישה.

אז מה זה בעצם ״הדפסה לפי דרישה״?

כפי שזה נשמע, מדפיסים רק כשיש דרישה (הזמנה) 🙂 אם יש לכם עיצוב, ציור, צילום או משפט השראה כלשהו שהייתם רוצים להדפיס על חולצה, קפוצ׳ון, שימלה, שמיכה, כריות, כוסות, תמונות, מסכות )Covid-19), מזרון יוגה, פאזל, תיקים, תיליון, שעון קיר You Name It

היום זה אפשרי בקלי קלות מבלי להחזיק מלאי, מבלי התחייביות למינימום הזמנה ואפילו מבלי ללכת לבית דפוס היום ניתן לקבל שירותי אונליין באמצעות כמה חברות ענק מובילות בתחום ה- POD הדפסה לפי דרישה, רוב החברות נמצאות בארה״ב עם שירותי הדפסה מעולים, שירותי שילוח מהירים ושירות לקוחות מצויין שכולל החזרות ללא בעיות. רק תזמינו והם ידפיסו וישלחו עבורכם 🙂 עד כך זה פשוט וקל.

קורס הדפסה לפי דרישה להפקת מוצר דיגיטלי באטסי. לינק לקורס

הדפסה לפי דרישה

בפוסט הבא אציג בפניכם 5 דרכים על קצה המזלג להצלחה בPOD שימוש נכון בפלטפורמות שדרכן ניתן להדפיס, לפרסם ולמכור את העיצובים שלכם על גבי המוצרים.

איך יוצרים עיצוב להדפסה לפי דרישה? 

אם אתם יוצרים (צלמים, גרפיקאים, ציירים וכו׳) אז תוכלו להשתמש ביצירות הקיימות שלכם, ולשדרג במידת הצורך את היצירה בהתאם לנישה או הטרנד שבחרתם ותכף אפרט בהמשך. לאלו מכן שלא אומנים/יוצרים כמוני (אני רק מצלמת באופן חובבני)  תצטרכו תחילה להחליט איזו נישה מעניינת אתכם ולהחליט על הקו ״האומנותי״ שעליו המוצרים שלכם הולכים להתבסס, חשוב לשמור על קו אחיד.

לדוגמא אחת החנויות שלי מבוססת לכל מה שקשור לים (ככה זה נגיש לי ואני יכולה לצלם) ושידרגתי חלק מהמוצרים שיפנו לקהל הגולשים (גרפיקה שקשורה לאנימציות של גלשנים, משפטי גלישה וכו׳) את ההשראה אני מקבלת מרשתות חברתיות כמו פינטרסט וכל מה שנמצא סביבי.


איך מוצאים נישה?

הנישה יכולה להיות כל מה שמעניין אתכם וכל מה שיש לו ביקוש, בין אם זו נישה קבועה לאורך כל השנה (לדוגמא, משפטים שקשורים לאוהבי חתולים/ כלבים) או טרנדית שמשתנה בהתאם לתקופה (לדוגמא הלווין, יום האהבה וכו’ ) תוכלו לקבל השראה מאתרים כמו, פינטרסט, RedBubble, Society6 וכל מקום אחר ברשת וסביבכם.

אחת השיטות שאני אוהבת להשתמש בה כשאני בונה נישה עבורי או עבור הלקוחות אני יוצרת לוחות השראה בפינטרס ומתחילה לאסוף השראה לנישה שלי החל מפלטת צבעים , משפטים, דוגמאות של אומנים אחרים מהתחום, בוחנת בתוך RedBubble אומנים מאותה הנישה מה הם עושים? חשוב שתיזכרו אילו מוצרים רכשתם לאחרונה, לאיזו נישה הם משתייכים? מה אתם אוהבים בה?

תסתכלו סביבכם ותתחילו לזהות נישות. אחרי שתמצאו את הנישה או אפילו כמה נישות (מומלץ) תבדקו עד כמה הן מבוקשות דרך גוגל טרנדס. אם אתם רוצים ללמוד לעומק את תחום הנישות לחצו כאן


באילו פלטפורמות מומלץ להשתמש? 

החלק הזה מתחלק ל- 2.

פלטפורמות שדרכן ניתן רק להדפיס והן אורזות ושולחות עבורכם את המוצרים, כמו למשל PRINTIFY, אבל אתם תצטרכו לפתוח חנות עצמאית בשופיפיי, אטסי או כל פלטפורמת מכירה שתחליטו ולשווק את המוצרים בעצמכם על מנת להביא קונים לחנות.

ויש את הפלטפורמות שדרכן ניתן להדפיס והן כמובן אורזות ושולחות ובנוסף הן גם משמשות כחנות למכירת העיצובים שלכם, היתרונות הנוספים: אין לכם עמלת הקמת חנות או עמלת פרסום עבור העיצובים שלכם, אתם מקבלים עמלת רווח (שאתם מחליטים איזו היא תהיה) על כל מכירה המתבצעת בפלטפורמה. לדוגמא, פלטפורמת ההדפסות Redbubble משקיעה תקציבים גבוהים בשיווק, בגוגל ורשתות חברתיות, מה שמביא תנועה גבוהה (כ-39 מיליון מבקרים בחודש) של לקוחות פוטנציאלים. 

בכך אתם חוסכים לעצמכם עלויות תחזוקה בשופיפיי וחוסכים בעלויות שיווק וקידום המוצרים שלכם כך שלפחות בהתחלה פלטפורמה זו יכולה להועיל למי שרוצה לחסוך ולבחון את התחום.

רד באבל | הדפסה לפי דרישה

באילו פלטפורמות מומלץ למכור?

את העיצובים שלכם תוכלו למכור בכמה דרכים, בפלטפורמות שמדפיסות לכם את העיצובים, בפלטפורמות מכירה כמו איביי, אטסי ואמזון וכמובן לפתוח חנות עצמאית משלכם בשופיפיי או כל פלטפורמה שתחליטו.

באילו כלים מומלץ להשתמש לעיצוב?

אני אישית משתמשת ב- 2 תוכנות ואתר לשימוש תמונות חינמיות.

הכלי הראשון שאני אישית נורא אוהבת הוא Canva יש להם גרסה חינמית וגרסה בתשלום 12.9$ דרכו אני מעצבת מחדש את הצילומים שלי, מוסיפה משפטים, גרפיקות ומגדילה את העיצוב לגודל הרצוי, כפי שמומלץ על ידי הפלטפורמה שבה יוצג העיצוב שלי למכירה. בכל פלטפורמת הדפסה, התנאים לכל קובץ משתנים.

התוכנה השניה, שאני משתמשת בה היא Lightroom, עבורי היא יותר מיועדת לעריכה עבור התמונות שאני מצלמת והיא נמצאת אצלי על הנייד כך שברגע שאני מסיימת לצלם, אני עורכת את התמונות שולחת אותן למחשב ומכינה את הקובץ הסופי בCanva. שני הכלים קלים ופשוטים לתפעול ולא מצריכים ידע מקדים מעמיק.

כמובן שאפשר גם להשתמש בפוטושופ, אילוסטרייטור, אפליקציות ותוכנות נוספות לעיצוב שיש ברשותכם. אתר לתמונות חינמיות הוא Freepik, אמנם התמונות חינמיות, אבל על מנת להשתמש בהם לשימוש מסחרי צריך לתת בעיצוב הסופי את הטאצ׳ האישי שלכם, לא ניתן להשתמש אך ורק בתמונה החינמית מהאתר.

את כל זאת ועוד (והרבה עוד) אני מלמדת בקורס אונליין ממוקד ל POD | הדפסה לפי דרישה. לפרטים נוספים לחצו כאן.


לסיכום

אלו הם השלבים שתצטרכו לעבור 1. בחירת נישה 2. יצירת עיצוב 3. בחירת פלטפורמה להדפסה 4. בחירת פלטפורמה מכירה 5. מכירה 🤑🤑🤑

חשוב לי לציין שבשיטה זו כמו גם באחרות לוקח זמן ולכן נדרשת סבלנות והתמדה עד שתתחילו לראות תוצאות. 

רוצים לרכוש חנות מוכנה באטסי עם מוצרים דיגיטלים? לחצו כאן

איקומרס נינג'ה |הדפסה לפי דרישה

מה למדת מהמדריך הזה? איזה שיטות אתם מיישמים להכנסה נוספת?

 שתפו אותי בתגובות למטה. ♡



קורס דרופשיפינג למתחילים, לחצו כאן The Droper ותהנו מ-2 שיעורים במתנה


מקווה שהפוסט עזר לכם ואתם בדרך ליצירת המכירה הבאה שלכם 🙂

bottom of page